Data publikacji w serwisie: 21 grudnia 2020 r.
Jak zgłosić zmianę imienia w platformie Teams?
Informacje na podstawie komunikatu Prorektor ds. studenckich i kształcenia Prof. dr hab. Joanny Wójcik z dnia 12 października 2020 r.
Postępowanie w przypadku prośby osoby studenckiej o zmianę imienia (odmiany nazwiska) na platformie Teams i w adresie e-mail:
- Osoba studencka kontaktuje się z prodziekanem ds. studenckich (przesyła prośbę o zmiany związane z imieniem i nazwiskiem),
- Prodziekan ds. studenckich przesyła potwierdzenie prośby studenta do Centrum Wsparcia Kształcenia,
- Centrum Wsparcia Kształcenia zleca zmianę danych w zakresie wybranych systemów informatycznych do Centrum Informatycznego,
- Po dokonaniu zmian Centrum Wsparcia Kształcenia informuje koordynatora właściwego BOS.
Należy pamiętać, że zmiana dotyczy wyłącznie systemów z widocznymi na zewnątrz danymi (Teams, adres e-mail) – nie ma obecnie możliwości zmiany danych w USOS-ie (do czasu decyzji sądu w konsekwencji której następuje zmiana imienia).
Wszelkie wydruki (decyzje, zaświadczenia, itp.) pozostają bez zmian – drukuje się imię i nazwisko zgodne z metryką urodzenia studenta.
Do systemu POL-on będą raportowane niezmienione dane osoby studenckiej – zgodne z metryką urodzenia.
UWAGA:
- Konieczna jest dyskrecja pracowników BOS – za odpowiednie przeszkolenie pracowników BOS w tym zakresie odpowiedzialność bierze Centrum Wsparcia Kształcenia.
- Konieczna jest dyskrecja nauczycieli akademickich – nie powinno się publicznie (na forum grupy) wyjaśniać ewentualnych niezgodności danych w Teams i USOS – w tym zakresie informacje pracownikom dydaktycznym powinni przekazać dziekani.